reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

reklama

Smiech vo vreci

Ratata pre ženy

Kveta Klein

Ratata pre ženy

Nepomýlila som sa. Nedeľný recept na zapekané ratatouille prenechám na odborníkov. Mňa zlákala iná kuchyňa. Nórska. Najnovšie tam ulicami rozvoniava nový zákon o povinnej vojenskej službe pre ženy a moja zvedavosť ma zlákala nazrieť pod pokrievku...

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 125x
  • 22
Augustová schizofrénia

Kveta Klein

Augustová schizofrénia

Som len jedna zo zástupu rodičov, ktorí nemajú (škoda) počas letných prázdnin dva mesiace platenú dovolenku. Posledné dva týždne, ktoré nás delia od začiatku školského roka, sú schizofrenické. Deti hovoria - UŽ  LEN! A rodičia - EŠTE?...

  • 21. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 4
Opýtala som sa dôchodcu...

Kveta Klein

Opýtala som sa dôchodcu...

Išla som do práce a on sa ku mne pridal. Mali sme pred sebou asi ešte 113 metrov a potom sa naše cesty rozchádzajú. Chcel sa porozprávať a tak pridal do kroku, lebo som nemienila spomaliť, ušiel by mi autobus.

  • 9. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 492x
  • 21
Novodobá Popoluška alebo Keď naprší ale neuschne, pitomci!

Kveta Klein

Novodobá Popoluška alebo Keď naprší ale neuschne, pitomci!

Nedá sa presne opísať a slová hľadám veľmi ťažko. Pátram, tápam, mám pochyby, či sa mám vôbec pustiť do tejto náročnej témy. Novodobá Popoluška je krásna, múdra, skromná a má aj dobré srdce. Ak je s veľkosťou nespokojná dá si ho zväčšiť, pre ňu nie je nič problém. Vie čo chce a predpokladá, kde to nájde. Popoluška rada študuje, ale keďže je veľmi pracovitá, radšej sa učí sama, väčšinou v tme ( je sporovlivá, šetrí elektriku ) a všetko zvláda diaľkovo. Táto výnimočná osoba rada chodí, ale je aj obozretná, lebo kvôli zvýšenému výskytu parazitov nechodí do prírody, ale väčšinou sa zdržiava vo veľkých budovách, kde je čisto a hrá tam veselá hudba. O Popoluške si neviem predstaviť len taký hocijaký článok, ona si zaslúži báseň!

  • 14. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 0
Baľetky na trávniku alebo Dobrý deň, policajti!

Kveta Klein

Baľetky na trávniku alebo Dobrý deň, policajti!

Absolvovala som svoj prvý futbalový zápas. Corgoň liga. Čakala som poriadne derby a veru to, čo som zažila stálo za to a môžem s pevným hlasom povedať- Neľutujem!

  • 11. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu