reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

reklama

Moja Austrália

Hviezdny pôrod

Kveta Klein

Hviezdny pôrod

Dni kráčali podľa pripraveného scenára. Veľkosť konfekcie pozorne sledovala číslo v kalendári. Vecičky pre bábiku pripravené, kočík vybratý, dokonca aj nemocnica. Súkromná. V Austrálii nie až taká nedostupná, ako by sa mohlo zdať.

  • 10. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 948x
  • 39
Pád dvojičiek mi fatálne zmenil život

Kveta Klein

Pád dvojičiek mi fatálne zmenil život

Ranná rutina prebehla úplne normálne.Cestou do práce som počúvala moje malé, zelené empétré (mp3 v mojom jazyku). Autá sa plazili rovnakým tempom ako včera o tomto čase. Aj počasie malo byť také isté ako včera. Chladné ráno sa postupne vyhrialo na príjemný zimný deň a poobede sme sa s kamarátmi chystali na pivo pri budove Opery.

  • 11. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Prebdené noci pod Južným krížom

Kveta Klein

Prebdené noci pod Južným krížom

Niekde som čítala, že Južný kríž je najmenším súhvezdím celej pozemskej  oblohy a v poradí podľa plochy má číslo 88. Keď nás naši Aussie susedia prvý krát pozvali na Barbi, nechápala som, do čoho idem? Má to byť nejaký žart? Alebo sme boli práve pozvaní na domorodý karneval? Po vysvetlení, že ideme na BBQ- čo je jednoducho povedané opekačka, som prestala riešiť kostýmovú dilemu. Otázka znela:

  • 17. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 6
Všetko iné môže, ale postieľka nech nezhorí

Kveta Klein

Všetko iné môže, ale postieľka nech nezhorí

V Austrálii nie sú požiare nič neobvyklé. Oheň je dôležitý element pre obnovu a rozmnožovanie niektorých rastlín a stromov- napr. eukalyptov, ale keď sa požiar presunie do ľuďmi obývanej oblasti, je to katastrofa.

  • 15. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 2
Dinosaurus v Austrálii

Kveta Klein

Dinosaurus v Austrálii

Po dlhej,prvej časti letu s medzipristátim v Kuala Lumpur, Malajzia, som konečne na obzore zbadala zem. Veľa zeme :-) Nezabudnem na prvý pohľad hlboko pod trupom lietadla. Austrália- nekonečná diaľka červenej, oranžovej, hnedej a žltkavej farby, občas niečo zelené. Pozerala som a zabudla pritom dýchať. Zadok ma zrazu prestal bolieť, opantala ma radosť a strašne som chcela zbadať dinosaura, ktorý zabudol vyhynúť. Konečne- moja vysnívaná Austrália!

  • 11. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 729x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu