reklama

Ratata pre ženy

Nepomýlila som sa. Nedeľný recept na zapekané ratatouille prenechám na odborníkov. Mňa zlákala iná kuchyňa. Nórska. Najnovšie tam ulicami rozvoniava nový zákon o povinnej vojenskej službe pre ženy a moja zvedavosť ma zlákala nazrieť pod pokrievku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu
(zdroj: www.be.com)

Budíček, tvrdý výcvik, vymakané svaly, buzerácia, krásna rovnošata, deka, smradľavé kanady a nablýskaný samopáľ. Ženám v Nórsku pribudne do nudného babského repertoára povinná vojenská služba... Nádhera! Emancipácia postupuje rýchlym útokom a každý si ju vysvetľuje po svojom. Väčšinou si z celku vycucne len to, čo sa mu momentálne hodí do programu.

Keď tak nad tým premýšľam, ja by som bola našej armáde veľkým prínosom a obohatením. Fantasticky by som sa hodila napríklad k pétepákom. Len pri predstave rozborky a zborky sa mi dvíha vojenská sukňa a adrenalín meria čas. Nezapriem v sebe bojovnosť a povinneradostný pobyt je vhodný ženskej ochutnávky. Keď maskáčový chlebík dokvasí, spraví z nemehla mehlo a dokonalosť komínkov v skrini sa po ukončení vojenčiny dá pekne zúročiť prednášaním vycibrenej techniky šťastienosičom na strechách... Je celkom možné, že motanie, ktoré ma často sprevádza mojím ženským životom by som premenila na rýchlosť, pružnosť a flexibilitu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Terazky by však musel siahnuť na dno svojej majorskej fantázie a použiť všetky dostupné techniky, lebo prinútiť ženu, aby plnila bojové úlohy, keď je v hormonálnom toku, môže byť vecou najvyššieho štátneho záujmu. Navyše treba počítať s tým, že bude vždy polovica pluku menštruovať.

Na druhej strane zbrojný priemysel by mohol zažiť svoje nové BÚM! Zoberme si na mušku len takú banalitu, ako je na buzeráku kopa vedľa seba stojacich žien so samopáľmi rovnakej farby! Nemožné, istá vzbura! A skúste zavrieť celý pluk matiek do basy...Z toho jasne vyplýva, že na upokojenie situácie a udržanie bojaschopnosti jednotky by sa logicky museli začať vyrábať rôznofarebné dvadsať štvorky a postupne by sa na oživenie mohli pokojne pridať aj iné ako čierne či červené barety.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Emancipácia v Nórsku zatrúbila do útoku. Nedobytná pevnosť mužov utŕžila ďalšiu porážku a povinná vojenská služba z dievčat urobí správnych chlapov...

Na záver tejto úvahy navrhujem, aby sme nenechávali myšlienkové zbrane korodovať vo vetre a v daždi a zaspievajme si:

PÓZOR!

ČELÓM VZAD!

POCHODÓÓÓÓM VCHOD!

Ľavá, ľavá...

Ej, Nórske mamičky, pekné dcéry máte.

Vychovali ste ich, na vojnu ich dáte.

Vyhodíte sukne, natiahnete gate...

Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu