reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

reklama

Nezaradené

Život gombička, 2.časť

Kveta Klein

Život gombička, 2.časť

Tridsať rokov sme sa nevideli. O čosi dlhšie, ako som dospelá. Spoznám všetkých? Teším sa na decká a mám trému. To, čo prichádzalo ma však vrátilo späť, hlboko do minulosti.

  • 16. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 989x
  • 5
Život gombička, 1.časť

Kveta Klein

Život gombička, 1.časť

Boli sme vydarená partia. S pionierskou šatkou vo vrecku sme skočili do úsmevu letným prázdninám a netušili, že sa uvidíme až o tridsať rokov

  • 31. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 931x
  • 4
Ten deň

Kveta Klein

Ten deň

Dostala som pozvanie k známym v Nemecku. Ivana bola výborná vodička a mala najazdené, precestované. Boli sme partia na dovolenke v Taliansku, kedy som videla, že je skúsená a tak som jej návrh na cestu autom prijala ako dobrý nápad.

  • 19. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 14
Dokedy si necháme ničiť túto krajinu?

Kveta Klein

Dokedy si necháme ničiť túto krajinu?

Zariadenie na vysokotepelné zhodnotenie komunálneho odpadu plazmovou technológiou v krásnom liptovskom regióne. Spaľovňa, ktorá bude zabíjať!

  • 27. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 986x
  • 65
Anjel z rozmláteného kostola

Kveta Klein

Anjel z rozmláteného kostola

Aliancia za rodinu? Kde ste všetci, keď treba pomôcť bitej žene a jej deťom? 400 tisíc podpisov? Žijete v šťastnej rodine? Viete koľko detí žije v detských domovoch? Koľkí z vás ste si adoptovali dieťa, alebo sa na to chystáte? Choďte do kelu aj s vaším referendom! Ale nie o tom som chcela...

  • 22. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 50
reklama
Toto Vám prajem do nového roka

Kveta Klein

Toto Vám prajem do nového roka

Nie je to veľa, ale v podstate je to všetko!

  • 17. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 2
Vy ste sa ešte nezadlžili?

Kveta Klein

Vy ste sa ešte nezadlžili?

Vianoce už od októbra útočia na nás z reklám a vyzdobených obchodov, ale vy ste ešte stále nepodľahli mámeniu požičať si na darčeky? Čoho sa bojíte?

  • 12. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 611x
  • 64
Kedy bude ošetrené Slovensko?

Kveta Klein

Politika Kedy bude ošetrené Slovensko?

Som večný študent, učím sa rýchlo a potrebujem testy. Najnovší nápad z poverenej hlavy ma vystrelil zo stoličky a na plné hrdlo som vykríkla z balkóna: „KONEČNE!“

  • 5. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 3
Prežila som stretnutie s medveďom

Kveta Klein

Prežila som stretnutie s medveďom

Dotyk smrti vonia krvou. Prečo ma medveď nechal žiť?

  • 13. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 807x
  • 43
Posledný výlet 80-ročného mládenca

Kveta Klein

Posledný výlet 80-ročného mládenca

Na železničnej stanici niekde v zelenom náručí krásneho Liptova...

  • 29. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 835x
  • 31
reklama
Lekársky preplesk

Kveta Klein

Lekársky preplesk

Dve lekárky, jedna pacientka, jedno mesto. Tentoraz to nebude Bratislava, ale Nové Mesto nad Váhom.  Málo omáčky, veľa faktov.

  • 27. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 517x
  • 77
Meniny

Kveta Klein

Meniny

Voľáko je tu smutno. Pentanohavice sa sušia na žinke so SMEštipcami, do ktorých sa predtým niekto pocikal. Istému druhu chlapcov trvá dlhšie, kým sa naučia, že sa nemajú v jednom kuse hrať s autíčkami a jednoducho ísť.

  • 24. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 019x
  • 16
Coca ̴ Škola

Kveta Klein

Coca ̴ Škola

Po 25. rokoch sa zväzok kľúčov, ktorý odomkol dvere k slobode, dohojdal. Cengot nám priniesol voľnosť, môžeme podnikať, môžeme cestovať a nemusíme stáť dlhé rady na mandarínky pred Vianocami. Výber potravín utlmuje fantáziu dnešných gazdiniek a školské bufety súperia s mamami, kto dá deťom lepšiu desiatu.

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 452x
  • 10
Je toto Vaše auto?

Kveta Klein

Je toto Vaše auto?

Stojí bez pohnutia na Súkenníckej ulici v Bratislave. Opustené, zničené a dlho.

  • 13. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 897x
  • 16
Láska na vlásku: Deň v zákulisí

Kveta Klein

Láska na vlásku: Deň v zákulisí

Blížim sa k budove Slovenskej televízie, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava. Takto som si adresu zapamätala ešte z čias Raťafáka Plachtu, keď sme správnu odpoveď na otázku, kde Raťafák býva, mali zaslať na korešpondenčnom lístku. Každým krokom som cítila, že sa kamsi vraciam a nielen do detstva. Bol to nefalšovaný návrat do socializmu.

  • 3. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 570x
  • 9
reklama
Strach vo vlaku

Kveta Klein

Strach vo vlaku

Nevolajte políciu, aj tak vám to nepomôže!

  • 13. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 971x
  • 53
Aký koberec má GR ZSSK?

Kveta Klein

Aký koberec má GR ZSSK?

Napísala som list generálnemu riaditeľovi ZSSK, pánovi Ing. Pavlovi Gáborovi. Okrem iného som uviedla, že by som sa s ním rada stretla a pohovorila si o celej záležitosti ohľadom nevhodného prístupu zamestnanca ZSSK, ktorý som nedávno opísala v článku o pokute. Myslíte si, že sa unúval s odpoveďou?

  • 27. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 020x
  • 4
Zaplaťte pokutu 30,-EUR a môžete nastúpiť

Kveta Klein

Zaplaťte pokutu 30,-EUR a môžete nastúpiť

Dovolenku mi nepokazil ani dážď a ani zvláštny prístup jedného zamestnanca ZSSK.

  • 14. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 424x
  • 48
Billboardové šialenstvo

Kveta Klein

Billboardové šialenstvo

Obydlia pre bezdomovcov ako súčasť billboardov? Hlúposť!

  • 14. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 365x
  • 10
Šok na Bratislavskej hlavnej stanici

Kveta Klein

Šok na Bratislavskej hlavnej stanici

V sobotu, 05.júla 2014, sme išli odprevadiť milú príbuznú na vlak. Vedeli sme, do čoho ideme a tak sme od vychýrenej železničnej stanice v hlavnom meste Slovenskej republiky nič neočakávali. Snáď len to, že hádam ten vlak pôjde načas. Keď sme však vykročili po schodíkoch vedúcich k podchodu, obliala nás studená sprcha.

  • 11. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 332x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu