reklama

Spoza kolesa

To koleso ma priťahovalo ako magnet. Keď som sa ešte nevedela bicyklovať, otočila som bicykel hore nohami a krútila raz jedno, raz druhé koleso a drievkom brnkala o výplet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bicyklovať som sa naučila na futbalovom ihrisku a dodnes spomínam na tie rozhegané začiatky. Pády to boli mäkké, čo sa však nedá porovnať s tými, ktoré som absolvovala pri nácviku bicyklovania s rukami vo vrecku.

S mojimi deťmi sa bicyklujeme radi a často. Okolie Rusoviec nám dáva na výber všetky svetové strany a keď sa ideme prejsť do blízkeho lesa, kolobežka je úžasný spoločník. Nepoznám nič lepšie, ako si ísť po náročnom dni vyvetrať hlavu medzi stromy, alebo sadnúť na bicykel a nadhodiť vetru nejakú dobrú tému. Nohy, kolobežka, či bicykel. Ísť von a posadiť oči na konáre, alebo ich pohojdať na hladine jazera. Dopriať im oddych od počítača. Ísť von a len tak kráčať. Ísť von a vyhodiť ťažobu do korún času. Ísť von a nemyslieť na nič, len dýchať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

https://www.youtube.com/watch?v=V4KqOjveYnE

Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu