reklama

Na jednej nohe

Dobré ráno. Ste krásny! Môžem si vás odfotiť?... Vetru ďakujem, že sa dnes cestou do práce cítim ako princezná a kráčam po chodníku vystlanom kvetmi. Míňam ľudí s tvárami zaborenými do mobilov. Nerobím si z toho nič, taká je doba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ráno bolo celkom slušne popršané a chodník zdobili kvety. Nekompromisný šéf vzdušných prúdov celú noc úradoval, lebo znova nemal dobrú náladu. A tak robil presne to, čo mu ide najlepšie. Fúkal.

Vetru ďakujem, že sa dnes cestou do práce cítim ako princezná a kráčam po chodníku vystlanom kvetmi. Míňam ľudí s tvárami zaborenými do mobilov. Nerobím si z toho nič, žijem v tejto dobe a tiež som občas sklonená. Dnes som však mala pohľad na chodníku z iného dôvodu. Nebola som sama a nechcela som na nich stúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Dobré ráno! Ste krásny. Postojíte chvíľku? Chcela by som si vás odfotiť." prihovorila som sa mu a on nedbal.

Snažila som sa nezdržiavať. Vrtel sa stále a dlho nevydržal. Ani sa nečudujem. Na jednej nohe...

Všetko najlepšie ku Dňu slimákov!

Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu