reklama

Toto Vám prajem do nového roka

Nie je to veľa, ale v podstate je to všetko!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď som bola malá vôbec som nepremýšľala nad tým, že moje telo môže nefungovať. Prirodzene som videla, počula, hovorila. Nohy kráčali, telo robilo kotrmelce, chrbát nebolel. Keď bolo okolie v očakávaní nového človiečika, nechápala som, prečo každý hovorí: „Hlavne nech je to zdravé!“ Prečo by nemalo byť? Išlo mi to na nervy a ďalej som si skákala svoju škôlku života.

Dnes sa mi vstávalo do práce veľmi ťažko. Nespala som dobre a to mi len nádcha priškrtila prívod kyslíka...

A tak som si, ako už veľakrát, uvedomila, že byť zdravý nie je samozrejmosť. Občas sa skrutka zasekne a stroj začne vŕzgať. Zdá sa, že rok výroby nie je podstatný a povedala by som, že ani palivo, ktoré dostáva nezaručuje, že sa vyhne prachu bláznivého tempa dnešnej doby. Naháňame sa, chceme, musíme, potrebujeme. Neoddychujeme, nevidíme maličkosti, ktoré robia z obyčajného dňa velikána, trápime sa, hľadáme, neľúbime. V politickom kvetinárstve našej spoločnosti rozvoniava pažravosť a my - lúčne kvietky sa dusíme pod ťažobou silných listov buriny. Fungujeme na baterky, lebo elektrika nie je pre všetkých, ale zato môžeme kedykoľvek vybehnúť na lúku a bez strachu obrátiť tvár k slnku. Bez výčitiek svedomia a s vedomím, že sme vlastne neskutočne bohatí!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sme bohatí, lebo neokrádame národ, dúfajúc, že je taký hlúpy a nepríde nám na to!

Sme bohatí, lebo sa máme radi takí, akí sme.

Sme bohatí, lebo vieme ľúbiť.

Sme bohatí, lebo nie sme zaslepení a chceme vidieť.

Sme bohatí, lebo vieme pomôcť a nemyslíme len na seba.

Sme bohatí, lebo sme ZDRAVÍ!

Uvedomme si svoju hodnotu, veľkosť a jedinečnosť. Nehľadajme chyby, kde nie sú a nezaprášme si skrutky zlobou, závisťou a neprajnosťou. Nesprchujme svoje zdravie kyselinou hnevu, ale každý deň mu doprajme pár dúškov čistej vody ozdobených úsmevom, lebo aj tá najpestovanejšia záhradka nezakvitne krásnymi kvetmi, keď ju polieva zamračený záhradník...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo vám teda chcem popriať do nového roka?

Nevykročte, ale skočte doň rovnými nohami! Chyťte ho za ruku a žite naplno! Olejujte stroj vo Vás radosťou zo života a nečakajte, kým začne hrdzavieť. Posaďte sa na vrchol svojho sveta a už sa nebojte dýchať! Vychutnávajte si každé nové ráno, milujte a tešte sa z maličkostí a hlavne, buďte zdraví, lebo keď ste zdraví, ste šťastní a veľmi bohatí a to už je dobrý dôvod na každodenný úsmev, čo poviete?

Teším sa na Vás v roku 2015!

https://www.youtube.com/watch?v=dE-Tbd0LRPw

Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu