reklama

Prečo nebola informácia o tejto tragickej nehode nikde v správach?

V piatok, 27.júna 2014 bola na priechode pre chodcov na Balkánskej ulici v Bratislavskej mestskej časti Rusovce ťažko zranená žena a malý chlapec. Obaja skončili v nemocnici. Vodička, ktorá nehodu spôsobila si ich vôbec nevšimla, lebo telefonovala a vpálila do nich v plnej rýchlosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Informáciu o tejto závažnej nehode ste si neprečítali, pretože sekunda rozhodla, že sa to naozaj nestalo. Tá žena som ja. Išla som so synom zo školy, bolo 10 hodín. S vysvedčením pod pazuchou sa deťom začali prázdniny. Snažili sme sa prejsť cez priechod. Z ľavej strany auto zastavilo (za volantom bol muž) a tak sme vykročili. Syn rozprával zážitky z posledného dňa a ja som spomalila, lebo rútiace sa auto z pravej strany neznižovalo rýchlosť a nezdalo sa, že má v úmysle zastaviť. Syna som v poslednej chvíli stiahla za ruku a nechápala som. Ani vodič, ktorý nás pustil nechápal a ani pár áut, ktoré stáli za ním, ani vodič auta, ktoré išlo za spomínaným autom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vážená pani. Riadili ste červené auto, na uchu ste mali mobil v bielom obale a vôbec ste si nevšimli, že prechádzame cez cestu. Neviem značku Vášho auta, ani EČV, lebo som na to nemala čas a bola som rada, že som syna previedla na druhú stranu. Začína to byť už aj v Rusovciach adrenalín.

Poobede som mala „šťastie“ na podobnú situáciu ešte jeden krát. Znova v Rusovciach, priechod pre chodcov blízko futbalového ihriska. Cez priechod sme chceli prejsť ja a dve deti na bicykli. Stáli sme a čakali. Tentoraz zastalo ako prvé auto prichádzajúce z pravej strany. Riadil opäť muž. Auto - veľký bavorák. Deti videli, že auto zastavilo a sadli si na bicykel. Zrazu sa z ľavej strany rútilo auto, opäť riadila žena a opäť telefonovala. Aké mala auto som si vôbec nevšimla. Šla rýchlo. Nezastavila. Deti akoby zázrakom nezachytila a vodič auta, ktorý zastavil vyskočil a keďže to celé videl, kričal za ňou. Nejdem opakovať slová, ale v tom momente si dotyčná vodička nič krajšie nezaslúžila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyzývam preto všetkých vodičov:

Začali sa letné prázdniny. Detí bude vonku behať, bicyklovať sa, či naháňať najbližšie dva mesiace viac ako inokedy. Prosím, buďte opatrnejší, predvídajte a hlavne si konečne zabezpečte do auta zariadenie, aby ste nemuseli počas jazdy držať telefón pri uchu, keď už musíte telefonovať. V momente, keď si sadnete za volant, máte v rukách zbraň a preto jej venujte 100% pozornosť. A ja neprestanem svojim deťom opakovať, aby na vozovku nevstupovali, pokiaľ nezastanú autá v obidvoch smeroch.

Ďakujem všetkým ohľaduplným vodičom.

Kveta Klein

Kveta Klein

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Ženy sú úplná záhada", povedal Stephen Hawking. Mal pravdu... Zoznam autorových rubrík:  Jeden človekZlodejkaTakto to vidím jaVolá VierkaPrázdniny na dedineMoja AustráliaSmiech vo vreciNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu